Persbericht voor Teams

Tip: download hier direct het persbericht!

Wij skaten 24 uur lang om geld in te zamelen voor stichting KiKa!

Op vrijdag 1 en zaterdag 2 september doet ons team <teamnaam> mee aan het grootste en gezelligste skate-evenement van Nederland: de Powerslide24Kika op de baan van Flevonice te Biddinghuizen. Met <aantal teamleden> skaten we vierentwintig uur lang in estafettevorm. Dat is hard werken, weinig slapen, veel gezelligheid, en allemaal voor één goed doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor de strijd tegen kinderkanker. Voor 2017 is de ambitie € 100.000,- voor KiKa!

Opening & festiviteiten
Het skate-evenement wordt op vrijdag 1 september vanaf 14.15 uur op een ludieke wijze geopend. U bent van harte uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn; de entree is gratis. Naast de feestelijke opening zijn toeschouwers en bezoekers de volledige 24 uur welkom om het evenement te bezoeken en de deelnemers aan te moedigen. Zo is er een ‘snelle rijders ronde’ waarbij o.a. deelnemers uit het Nationaal Nederlands Skeelerteam meerijden, en ’het foute uur’ waarbij deelnemers verkleed de baan op gaan. De hele 24 uur is er volop muziek, een live speaker, een skatevillage met hapjes, drankjes en andere festiviteiten.

De powerslide24kika in het kort

• 24 uur lang skaten of skeeleren in teamverband (teams van 1 tot 6 personen)
  • Inzamelen van sponsorgeld door de verkoop van de ‘24Kika-loten’

of door allerlei eigen ludieke sponsoracties

• Voor kinderen en volwassenen, voor tobbers & toppers (beginnelingen en ervaren sporters)
  • Teambuilding, prestatie en sport gaan hand in hand
  • Vierentwintig uur gezelligheid en feest!
  • Skaten volgens estafettesysteem: steeds één rijder per team op de baan
  • Eigen tempo & eigen strategie
  • Alle opbrengsten gaan naar Stichting KiKa

NOTA voor de pers: meer informatie via Rik Nijkamp 06 – 5250 0610/ rik@24kika.nl

Meer weten? Houd de website www.24kika.nl én social media (Facebook, Twitter & Instagram) in de gaten.